大家好!我是從韓國來的交換生
Hi, I’m an exchange student from Korea.

我來台灣八個月了
I have been here for 8 months.

我最喜歡台灣的芒果冰和牛肉麵
I really love mango avalanche and beef noodle soup.

當然也覺得台灣男生非常不錯
Of course, Taiwanese guys are pretty nice too.

我覺得台灣的歐巴有3個吸引人的特色
They have three characteristics that make them attractive.

第一個就是他們很直接
First, they are pretty direct.

如果他們想要跟我做朋友的話...他們會直接問我
If they want to be my friends, they will just ask.

通常在韓國,男生不是這樣直接
Normally in Korea, guys are not very direct.

我覺得台灣的歐巴吸引人的第二個特色就是:他們很貼心
Second, I think Taiwanese guys...they are very sweet.

我看到很多台灣男生幫他的女朋友提包包
I have seen lots of Taiwanese guys carry their girlfriends’ bags.


第三,台灣歐巴有的很帥、有的很可愛!
Third, Taiwanese guys are handsome and cute.


可愛的有柯震東和劉以豪,這兩個在韓國很有名
Kai Ko and Jasper Liu are super cute, they are popular in Korea.


我覺得台灣男生中最帥的就是大仁哥
However, the most handsome guy in Taiwan is Da Ren Lee.


我希望我回去韓國之前可以抱他一次
I wish I could hug him once before I go back to Korea.

文章轉自{商業週刊}
arrow
arrow
    全站熱搜

    trsunited 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()